اجرای ۶۰۰ برنامه در کمیته تخصصی کودک و نوجوان دهه فجر خراسان‌جنوبی 
کد خبر: 4196615
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰

اجرای ۶۰۰ برنامه در کمیته تخصصی کودک و نوجوان دهه فجر خراسان‌جنوبی 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی گفت: در ایام دهه فجر ۲۰۰ عنوان برنامه شاخص و ۴۰۰ برنامه عادی و روزانه در کمیته تخصصی کودک و نوجوان دهه فجر استان اجرایی می‌شود.

مهدی مظهری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، مهدی مظهری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی، امروز، ۹ بهمن‌ماه در نشست خبری ویژه دهه فجر، از عضویت رایگان در کانون‌ها و مراکز پرورش فکری استان در روز 12 بهمن‌ماه جاری خبر داد و گفت: بازدید از پارک علم و فناوری دانشگاه بیرجند و دستاوردهای نوین انقلاب در قالب اردوی راهیان پیشرفت از جمله برنامه‌های دهه فجر  امسال است.

وی برپایی ایستگاه «آتلیه انقلاب» در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن و پویش قصه‌گویی با موضوع خاطرات انقلاب را از دیگر برنامه‌های دهه فجر دانست و با اشاره به نصب صندوق انقلاب با موضوع «کودکان غزه، اراده، پیشرفت، سازندگی و امید» در مراکز پرورش فکری تصریح کرد: جامعه هدف بعد از آشنایی با انقلاب، دلنوشته‌های خود را به این صندوق انداخته و به برترین‌ها جوایزی اهدا می‌شود.

مظهری بیان کرد: برگزاری جشن انقلاب، برگزاری عصر شعر تخصصی با موضوع انقلاب، حکاکی دلنوشته کودکان در کتیبه‌های سفالی، برپایی نمایشگاه نقاشی و اجرای سرود «سردار دل‌ها» از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی یادآور شد: در ایام دهه فجر ۲۰۰ عنوان برنامه شاخص و ۴۰۰ برنامه عادی و روزانه در کمیته تخصصی کودک و نوجوان دهه فجر استان اجرایی می‌شود و درحال حاضر ۱۴ هزار و ۶۰۰ کودک و نوجوان در ۲۰ مرکز ثابت و سیار استان عضو هستند.

انتهای پیام
captcha